آقا شما اگه خیلی اشتیاق داری دست بکار شو. موتورو که نمیخوای ترشی بندازی! باید یه کاریش بکنی اگه اونجوری که میخوای نیست. بنظرم اول یه سرچ اساسی تو اینترنت جواب میده. نمیدونم چرا اما بچه های این سایت هروقت حرف از تیونینگ میشه اکثرا ساز مخالف میزنن. بنظر من واسه شروع اگه بخوای کاری بکنی که تاثیر محسوس داشته باشه تیونینگ اگزوز هست که هم قدرت و سرعتتو بالا میبره و هم تو مصرف سوختت تاثیر داره