اگه درست گفته باشم قیمت را باید بیاری رو 380 یا 390
شاسی راچک کن وببین کمک ها چصوره و ببین روغن سوزی داره یانه دستت را ول کن ببین یه دست میکشه یا نه
من همینا را میدونستم
دوستان راهنمایی بیشتری کنید