|
|
|
|
|
|
این سیستم رو 405 و پراید و ماکسیما استاندار و 405 با موتور gti6 پیاده سازی شد نه نازل هیچ تایم نداره و یکسری وقتی شیر برقی وصل می شه پاشیده می شه
گاز نایتروس هم هر جایی که لوازم طبی بفروشن دارن چون این گاز رو تو کارای طبی استفاده می کن تو اتاق عمل برای بی هوشی استفاده می شه اما به هرکسی این گاز رو نمی دن و باید مجوز داشته باشید
در ضمن از نایتروس برای شتاب گیری استفاده می شه نه برای تاپ اسپید یعنی رو تاپ اسپید تاثیر داره ولی تا موقعی که پاشیده میشه وقتی تموم بشه سرعت افت می کنه
عکس از چی بذارم ؟؟ والا تنها ماشینی که مال خودم بود روش کار کردم رو فروختم و دیگه رو ماشین بعدی قسمت نشد از این سیستم استفاده کنم بقیه خودرو ها هم که مال دوستان و دوست دوستان بود که فعلا دسترسی ندارم ولی در اسرا وقت حتما
در مورد حدر رفت سوخت هم تو سیسjl هم وقتی موتور شما داره 3000 دور دقیقه می خوره دیگه سوخت انققد فرست ندازه که هدر بره شما هرچی می فرستی از انور سیلندر ازش تغذیه می کنه حالا بذارید شب کامل توضیح می دم منظورم از شب دم صبح هست مثل پست دم صبح امروز به ساعت اولین پستم تو تایپک دقت کنید من اون موقع سرم خلوته و می تونم با حواس کاملا جمع جواب بدم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)