یه چیز دیگه هم که هست بعد از گرم شدنش دور موتورش دور و بر 1 وایمیسه و تو این حالت ضربه پستون و بالاپایین شدنشو میشه حس کرد
حالا شاید من خیلی حساسم ولی موتور اینطوری نداشتم تاحالا!!!!
ولی انصافا قیافه و هیکلشو دوست دارم