نقل قول نوشته اصلی توسط REZA OFF ROAD نمایش پست ها
چرا اینقد خشن؟تاپیک پارس پیشرو 11 روزه عکس نذاشته بعد میخوای این تاپیکو قفل کنی؟
جناب مگه میشه موتور رو واسه فروش گزاشت بعد بدون عکس؟؟؟؟
نگاه کنید چند نفر نوشتن؟؟؟؟