نقل قول نوشته اصلی توسط کارتینگ نمایش پست ها
سلام ببخشید یک طرح دارم که اگر یک لوله از یک کپسول اکسیژن را به ورودی بنزین بعد از کاربراتور نسب بشه ایا قدرت را افزایش میدهد هر کس که نظری داره بگه ممنون

- - - Updated - - -

اگر اکسیژن زیاد شود و سوخت همون مقدار باشه احترا ق به صورت لین شده و قطعات اینترنال موتور اب می شوند برای این کار باید تغییریات بسیاری در کاربراتور ایجاد شود
این کار را افراد بسیاری بر روی خودروهای سواری انجام دادن و دچار هزینه های گزافی شدند.

- - - Updated - - -

اگه هیدرولیک مد نظر شماست که نه حالت دیگه هم می شه مثل کارت های استاندارد که این جوری هستد
[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]