ارزون نبود به قيمت بود قيمتاي گمركم همين حدود بود يكم بالا پايئينتر..

اينجا يه مگلي زرد ٩٠ يه هفته تو بازارچه موتورو ٥ت گذاشته بود براي فروش اخرش ٤٣٠٠فروخت ..


Sent from my iPhone 4s using Tapatalk