نقل قول نوشته اصلی توسط radical نمایش پست ها
سينا تابستون با اين كلاه گرمت مي شه يا نه ؟
تابستون نشده هنوز ببینم چه جوریه


نقل قول نوشته اصلی توسط yamaha yzf r6 نمایش پست ها
این کلاه های شرکت کویر که ایتالیایی هستش کیفیتشون چطوریه کسی میدونه دو تا مدل انتخاب کردم تا یکیشون رو بخرم.force r100//pit one draft
اصلا سمتش نرو
توی بازار هم مارک های بهتری میشه پیدا کرد هم قیمت های بهتر