تو سند کارخونه زده 250،تو کارت و سند و کارت سوخت زده 200،انتقال سند چرا مشکل داشته باشه؟بنده خدا قراره آخر هفته هماهنگ کنه،به شرطی معامله کردیم که اگر سند نخورد معامله فسخ بشه.