FOLLOW INSTAGRAM PAGE
JOIN TELEGRAM GROUP

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: به نظر شما این موتور با این قیمت ارزش خریدن داره یا خیر؟

رأی دهندگان
10. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • ارزش داره ، برو بخر

    6 60.00%
  • ارزش نداره ، نخر پشیمون میشی

    4 40.00%
نمایش نتایج: از 1 به 10 از 35

موضوع: راهنمایی برای خرید پیشرو پارس

Threaded View

  1. #14

    موتورسوار

    محل سکونت
    پرچم شرق بالاست ولی الان غرب شهرم
    نوع موتور
    249
    شغل و حرفه
    سوال بعدی...
    نوشته ها
    2,405
    تشکر
    6,986
    علاقمند به موتورهای ریس
    Last Online
    18-03-1397 @ 08:49 قبل از ظهر

    پیش فرض

    یه توضیحانی راجع به این موتور ها بدم !!!
    اول بگم من کلا تا حالا 7-8 تا وینر 3-4 تا پیشرو صندلی 2 دیسک جلو و یه دونه صندلی 2 تیکه غقب داشتم - 3-2 باری هم فقط سوار 250 هاش شدم !!!
    اول اینو بگم تمام موتورهای پیشرو از نظر قطعه ای خیلی ضعیف هستش !!!
    دوم پیشرو صندلی 2 تیکه قبل تورم 1500 و ای پیشرو که الان بحثشه 1600 تا 1700
    این پیشرو که الان بحثشه 4 سوپاپه ولی شتابش خیلی خوبه / انجینش شباهت زیادی به انجین روان داره ولی من دقیق نمیدونم که همونه یا نه !!!
    تک دیسک ها کیفیتشون کمی پایین بودش ولی این جفت دیسک ها بهتره شده
    دنده شما هم به این جدید ها اضافه شده !!!
    بیشتر این پیشرو ها از طرف کلگیر جلو میشکنن و این موتور شاید بیستمین موتوری باشه که من دیدم از جلو میشکنه و توی پیشرو ها خیلی شایع شده !!!
    سرعتش خوبه ولی تو سرعت بالا فشار زیادی بهش میاد !!!
    با 250 ه زیاد فرقی نداره و اصلا تو عکس نمیشه تفافتشون رو فهمید !!!
    حرف اخر پیشرو موتوریه که باید نوشو بخری تا بتونی استفادشو بکنی !!!
    ولی دسته دوم بگیری همش خرجه و این دلیلش اینه چون قطعاتش کاملا چینیه یه مدت که میگزه بد جوری اذیت میکنه از لرزش شذدید بگیر تا روغن امدن از لای سیلندر / صدا دادن دیسک ها و خراب شدن پمپ روغن ترمز !!!
    این بدی هاش بود
    خوبی هاش هم اینه که خوش استیله / صداش خوبه و خیلی میشه صداشو دست کاری کرد
    قیمتش خیلی پایینه/امکاناتش کاملا بالاست مثل ترمر های دیسک / امپر بنزین و خیلی چیز های دیگه /مصرفش خیلی خوبه
    قطعاتش هم قیمت خوبی داره !!!
    در کل من بهش از 10 نمره 6/5 نمره بهش میدم
    پشت منو تيزي اينا زن و شوهرن
    تو اين قافله حروميا بام همسفرن

    ---------------------------------------------------------------------------------------------- که پشت هر لبخندشون کمينه
    --------------------------------------------------------------------------------------------- يه گرگ شرمندم دنيا اينه
    دست ميدن و دلا پر از زخم و کينه
    خاکي باشي ميشاشن روت فکر ميکنن زمينه

  2. تعداد 6 کاربر از کوروش برای این پست تشکر کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

بازدیدکنندگان، این صفحه را با جستجوی این کلمات در موتورهای جستجوگر پیدا کرده اند:

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
پرشین موتور
   اکنون ساعت 03:41 قبل از ظهر برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +3.5 می باشد.


    انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
    شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
    برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
   لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
   تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)

   قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران

 


کاربر گرامي؛

براي مشاهده انجمن پرشین موتور با امکانات کامل بهتر است از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد

  1. بستن این دسته بندی
برو بالا