سلام عزیز
بله چراغ گرد هست(چراغ طرح خفاشی فابریکشم دارم)
رینگ پره ای هست(البته رنگ سفید شده که خواستی رنگشو میریزم برات)
تصادف داشته ولی در حد باک موتور بوده اونم خط افتاده ولی قری نداره(اگه خواستی برات درستش میکنم فقط رنگ لازم داره)
تمام لوازمشم هم فابریک هست الی قطعات مصرفیش
تقویت هم شده(به شرط )یعنی سوار موتور بشی خودت تعجب میکنی)
البته یه اگزوز تقریبی اسپرت هم روش هست و صدای خوبی هم داره
همینجوری بدون تعمیر باک و یک سری رسیدگی مثل قطعات تعویضی به شما تقدیم میکنم 1.800
خلافی هم نداره
اگه طالب هستی یه روز وقتتو بزار قرار بزاریم یه محل مناسب موتور رو بررسی کن که شما هم مسافت اذیتت نکنه
موفق باشی عزیز