بله زیگماس یک نیگا به عکس بندازید روی درب انجین حرف xigma حک شده

---------- Post added at 07:20 PM ---------- Previous post was at 07:16 PM ----------

من صداشم شنیدم مثل صدا اگزوز پیشرو 70 جالب نیست خیلی هم جون میکند و روشن میشد کلا موتور ضعیفی و مال فشار نیست