بچه ها دیشب یه دونه ازینا دیدم داشت میرفت رفتم بغل دستش گفتم عجب موتوری)) یارو عشق میکرد

گفتم چی هست ؟؟؟ گفت آلمانیه
گفتم قیمت گفت خریدم 5400!!!!! یا این موتور اصل و فرع داره یا اینکه یارو دروغ گفت!!!!نظر شما چیه؟؟؟
کیلومتر شمارش دیجیتاله
صداشم به قیافش میاد بد نیس خوبم نیست
ولی بیچاره خواست جام بزاره با همون دنده 2 سوسک شد