نقص بزرگ این موتور ضعیف بودن صفحه کلاچه که همون صفحه هوندا 125 هست که 5 تا صفحه و 4 تا دیسک میخوره . اگه بشه درام کلاچ و چهارشاخ اون رو با نمونه ای که مثلا 6 صفحه بخوره تعویض کرد اون وقت قوی تر میشه .من با ستاره جلو 15 و عقب 46 کارخونه ای خودش با دنده 3 95 کیلومتر رفتم با دنده 4 120 تا ولی با دنده پنج 125. تو دنده پنج هر چی گاز بدی گاز میخوره ولی سرعتش بدلیل کم اوردن کلاچ بیشتر نمیشه و گاز هرز میخوره.بوبینش داخل روغن 2 پیچ هست.کلاچش کلا هوندایی هست(بجز درام کلاچ). ترانزیستورش هوندایی. اینم عکس انجینش که قبلا باز کردم[فقط کاربران می توانند لینک هارا ببینند. ]