اقا سروش شما خودت داری میگی بلوکه سیلندر150یعنی اندازه گوشتیش زیاد تر گرما بهتر هدایت میشه اطاق احتراق یخ نمیزنه ولی افزایش نیرودینامیک روی گیربکس بیشتروارد میشه
شرکت کی تی ام هم روی محاسبات این کارانجام میده صدبارمهندس ها نظردادن تا یکیش مورد قبول واقع شده وگرنه که به همین سادگی که ما میگیم نیست

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط sadegh75 نمایش پست ها
سلام دوستان خسته نباشید
من یه zzr400 دارم میخام بدونم میشه پیستون 150 کرد توش تا بشه 600؟؟ این کار عملیه؟؟ چقدر خرج داره؟؟ چیارو باید عوض کنم؟؟
برای موتور ضرری نداره؟؟ میارضه این کارو بکنم یا نه؟؟
لطفا کامل توضیح بدبد ممنون
سلام اقا صادق
درجوابت میگم نه چون جواب نمیده قدرت خیلی افت میکنه