|
|
|
|
|
|
با اینکه همیشه طرفدار نوآوری و امتحان وسایل روز هستم اما به نظر خرید این موتور اشتباهه
چون احتمالا بعد از یه مدت قیمتش افت کنه ، دلیلشم تازه وارد بودنشه که اگر 2 میلیون قیمت صفر فعلیش باشه
تا 3 ماه بعد از ورود میره رو 1700-1800 که میشه 200-300 تومن ضرر و اونموقع بخوای بفروشی میشه دست دوم که خودش 200 تا 500 تومن بسته
به وضعیت موتور افت قیمت داره
یکی دیگه هم نبود لوازم یدکیه ، همین الان آپاچی که 1 سال بیشتره وارد بازار شده با مشکل نبود لوازم یدیکی و یا قیمت زیاد مواجهه
مثل وینر و موتورهایی از این قبیل که بنظرم بهتره سراغ موتوری مثل آپاچی بری
چون آپاچی خیلی نکات مثبت داره که جمع آوری میکنم و توی تاپیک خودش ذکر میکنم
سوم هم ایم موتور ها چینی هستن و عملا ضاهر نسبتا خوب و باطن افتضاحی دارن (مثل کثیر)
راستی با بودجه شما خیلی موتورهای بهتری مثل پالس 200 و 220 و آپاچی 160 و 180 گرفت که تجربه نشون داده
هندی ها خوشنامترین عرضه کننده مجاز موتور تو ایرانن (که البته اینم از بدبختی ماست)
باز میل خودتونه
ویرایش توسط high-speed : 29-04-1389 در ساعت 02:28 بعد از ظهر
a beautiful day , once it ends , nothing remains the way it was
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)