حمید جان شما خاطرت باشه هم بنده چندین بار بهت پیشنهاد دادم که برند معتبر بگیر مثل sym و tvs
همین sym هم اسکوتر های خوبی داره مثل همین لاکی 180 و یا 200 SR
ولی شما میتونی j200 مد نظر داشتی که خب j200 کلا بزرگه و بادت باشه گفتم مناسبه ترافیک نیست
ولی SR 200 و یا لاکی 180 خیلی موتور ای خوبی از آب درومدن
یا فیدل 3 که شبیه سبک وسپا رو داره اونم موتور خوبیه
ولی من موافق نبود با طرح کلیک چون کلا زمانی که همین 1 هفته پیش رفته بودم موتور بخرم یکی از آشناهای قدیمی که تو گمرک مغازه داره و آدم رو راستی هست گفت کلا سمت طرح کلیک چه برند کریستال بهرو باشه چه میخواد های کلیک باشه چه طرح کلیک کویر که همشون مشکل دارن به نوعی
دقیقا گفت که از نظر برقی مشکل دارن و همش خاموش میکنن و می‌گفت عیبشون رو خود شرکت ها هم نمیدونن و خیلی جالبه این موضوع!!!!
البته اینم میگفت که های کلیک ها مشکل کی لس دارن و سیستمش قاطی میکنه و استارت نمیخوره یا درست کار نمیکنه
اگر قرار بود که همه چی درست کار کنه و همه چیش مثل اصلیش باشه که قیمتش میشد همون 70 میلیون و قیمت 35 تومن نمیشد!!!
به هر حال اگر فکر میکنی داره اذیتت میکنه و نمایندگی ضعیفی داره بهتره خودتو اذیت نکنی و الان که موتور تو هست و در حد هست سریعتر جابه جاش کنی و موتور دیگه بگیری که بعدا افت قیمتش زیاد نشه که ضرر زیاد کنی
من نظرم اینه
چون بعید میدونم بهرو خدمات خوبی داشته باشه
چون خودشون هم گفتن حالا حالا میری پیششون
پس خودشون میدونن چه آشغالی میدن دست مردم

- - - Updated - - -

حمید جان شما خاطرت باشه هم بنده چندین بار بهت پیشنهاد دادم که برند معتبر بگیر مثل sym و tvs
همین sym هم اسکوتر های خوبی داره مثل همین لاکی 180 و یا 200 SR
ولی شما j200 مد نظر داشتی که خب j200 کلا بزرگه و یادت باشه گفتم مناسبه ترافیک نیست
ولی SR 200 و یا لاکی 180 خیلی موتور های خوبی از آب درومدن
یا فیدل 3 که شبیه سبک وسپا رو داره اونم موتور خوبیه
ولی من موافق نبودم با طرح کلیک چون همین 1 هفته پیش رفته بودم موتور بخرم یکی از آشناهای قدیمی که تو گمرک مغازه داره و آدم رو راستی هست گفت کلا سمت طرح کلیک چه برند کریستال بهرو باشه چه میخواد های کلیک باشه چه طرح کلیک کویر که همشون مشکل دارن به نوعی
دقیقا گفت که از نظر برقی مشکل دارن و همش خاموش میکنن و می‌گفت عیبشون رو خود شرکت ها هم نمیدونن و خیلی جالبه این موضوع!!!!
البته اینم میگفت که های کلیک ها مشکل کی لس دارن و سیستمش قاطی میکنه و استارت نمیخوره یا درست کار نمیکنه
اگر قرار بود که همه چی درست کار کنه و همه چیش مثل اصلیش باشه که قیمتش میشد همون 70 میلیون و قیمت 35 تومن نمیشد!!!
به هر حال اگر فکر میکنی داره اذیتت میکنه و نمایندگی ضعیفی داره بهتره خودتو اذیت نکنی و الان که موتور نو هست و در حد هست سریعتر جابه جاش کنی و موتور دیگه بگیری که بعدا افت قیمتش زیاد نشه که ضرر زیاد کنی
من نظرم اینه
چون بعید میدونم بهرو خدمات خوبی داشته باشه
چون خودشون هم گفتن حالا حالا میری پیششون
پس خودشون میدونن چه آشغالی میدن دست مردم