نقل قول نوشته اصلی توسط Omen نمایش پست ها
یعنی گرونی اصلا به فصل ربطی نداره؟ یعنی چون تابستونه گرونتر باشه و اگه صبر کنم پایینتر میاد قیمتا.
ن عزیز این ماله قدیم بود که قیمتا ثابت بود دلار پایین بود تابستون یه مقدار قیمتا یه مقدار بالاتر میرفت

الان ملت مالشون رو سفت چسبیدن باد نبره!!

امروز بخری بازم برنده ای تا فردا که معلوم نیس چی به سرمون میاد!!