نقل قول نوشته اصلی توسط Sinaaa نمایش پست ها
زنتوس تو خيابان ديدم خيلي رخ تحريك پذيري داره تو پيج هم كه همه تعريف كردن ازش برعكس بنلي شايد گزينه بدي نباشه صفر هم هست هر چند هيكل هيوسانگ رو نداره و بلاخره چيني هرولي شايد ارزش داشته باشه
اگه موتور گنده و هیکلی دوس داری بخر هیو رو.ولی خداییش زونتس هم جدیدو به روزه هم به طور باور نکردنی نسبت به قیمتش کیفیت و سواری فوق العاده ای داره.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk