همینطور که از عنوان این تایپیک مشخصه در مورد موتورسواری در زمستان (برف و باران ویا سرما) صحبت میشه:

دوستان میتونن تجربیات خودشون رو توی این زمینه در اختیار بقیه قرار بدن

اول از خودم >>

1.تا اونجایی که مجبور نباشم با موتور بیروون نمیرم

2.تجهیزات گرمایی کافی میپوشم

3.هرگز موقع برف و بارون تند نمیرم و هیچ گاه هم روی خط کشی نمیرم (تجربه بد)