سلام.من تیغ اصلاح را زیر فیلر گزاشتم و فیلر گیری کردم ولی رفتم پیش موتور ساز موتور ساز گفت یکم فیلرهات شله بعدا جایی میکرومتر در دسترسم بود اندازه ضخامت تیغ را زدم دیدم 10 صدم میلیمتره در صورتی که باید فاصله فیلر 8 صدم باشه