نقل قول نوشته اصلی توسط Gladiator نمایش پست ها
موتورهای بالای 250 سی سی هم اگه سند داشته باشن بیمه میشن ولی پلاک خیر
البته نینجا 300 جزو استثناهاست که پلاک ملیه
یعنی شما الآن بری یه نینجا 300 بگیری عین موتورای زیر 250 راحت و بی دردسر پلاک میشه و هیچ مشکلی برای ترددش نیست ؟؟؟