و یک چیز دیگه در مورد انجین موتور اگه دیدین پوسته های موتور خیلی جوشی هست نگیرین بهتره و یا ممکنه شما یک موتور ارزون تر پیدا کنین بد از چند وقت که انجینش رو باز کردی می بینی نصبش چسب دوقولو هست چون بعضی موتور ها مثل هندوانه می موند توش معلوم نیست چی هست

Sent from my K012 using Tapatalk