نقل قول نوشته اصلی توسط big_00a نمایش پست ها
والله
من همتاز 200 تعریف شنیدم
اینورم از نامی 200 میگن خوبه
بقیشو هنوز نه سوار شدم و هم نشنیدم
نامی کدوم نمونش؟زنجیر تایمش؟