نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen190 نمایش پست ها
سلام به همه دوستان
ببخشید خواستم بپرسم برا خرید و سند زدن موتور به گواهینامه موتور لازمه ؟
من گواهینامه پایه سه دارم ولی هنوز برای موتور اقدام نکردم.
برای سند زدن لازم نیست ولی اگر بخوایید از محل خرید تا خونه بیاید پلیس جلوتون رو بگیره گواهینامه میخواد.

نقل قول نوشته اصلی توسط mohsen190 نمایش پست ها
پس من وقتی برم گمرک بهم سند کارخونه و قولنامه رو میگیرم و پول. پرداخت که کردم موتور پلاک شده رو به دفتر اسناد رسمی میرم و سند رو تا چند روز بعد میگیرم
درسته؟
قائدتا نباید همراه با فروشنده بریم محضر؟

نیازی نیست با فروشنده برید محضر.مدارکتون رو میدید به فروشنده و اون برای برگه سبز و کارت اغدام میکنه