نقل قول نوشته اصلی توسط Mohsen_14 نمایش پست ها
این جمله به طرز سامورایی ارزشمنده و یه دنیا حرف توشه .
کسی که یه دفعه بره سراغ 250 زود ارضا میشه .
من هدف های دیگه ای هم با موتور دارم اگه میگم هیوسانگ
یکیش اینه که مسافرت خارج از کشور توی برنامه هامه در آینده
دومیش هم اینه که میخوام نسبتا یک ماه یک بار از کرج به یکی از استان های غربی هم برم چون همیشه باید برم برای دیدار
حرف همه شما رو هم درک میکنم و می دونید که صلاحمو میخواید و حقیقت هم اینه
سال 90 نینجا 6 آر رو محک می داد 25 میلیون حالا باید حسرت خورد فقط باید با 20 میلیون برم هیو بخرم