سلام دوستان من یک سال پیش شوکا 125 خریدم کلا 1000تا باهاش رفتم هفت ماه روشن نکرده بودم دیروز رفتم روشن کنم نشد باتری دادم شارژ کردم بنزین ریختم هر چقدر استار هندل زدم روشن نشد گج روغن باز کردم روغن خیلی کم بود در حد خالی نمیدونم چه جوری کم کرد راهنمایی میکنید