آقا سیاوش این چه کاریه شما میکنی ؟
موتور صفر میخری هنوز درست آب بندی نشده میفروشیش و ضرر میدی
وضعت توپه؟ یا تنوع طلبی و فقط موتور صفر را قبول داری؟؟
ببخشید قصد فوضولی ندارم اما روان و پالس هم نو خریدی بعد یه مدتی فروختی