|
|
|
|
|
|
کمک هایی که مشکلی واسشون پیش بیاد و خوب کار نکنن، با تعمیر و روغن کاریو باد زدن، نباید انتظار داشت دوباره عین روز اول کار کنن، چون حتما یه دلیلی داشته باد خالی کرده ... معمولا بر اثر فرسوده شدن و نفوذ آب و گلو لای واشر ها و کاسه نمد ها عمرشون تموم می شه و باد و روغن نشت می دن، ولی اگر کمک فنر کامل بازشه و لوازمش عوض شه می تونه بهتر باشه.
این صدای جیر جیری که گفتی نباید خیلی مهم باشه، به خاطر تعییر شکل قرار گیری کمک فنر هست، تا حالا که باد نداشته در یک وضعیتی قرار داشت که واشر ها در اون قسمت کاملا گشاد شده بود و صدایی شنیده نمی شد، حالا که باد داره کمک تغییر شکل داده و به یه قسمت دیگه از واشر ها و کاسه نمد ها داره فشار میاره، این صدا احتمالا برای همونه، با روغن کاری می شه این صدا رو حذف کرد، معمولا این صدا از میله ی وسطی کمک هست. اگر هم قصد روغن کاری داری از روغن سبک استفاده کن مثلا روغن 10 یا 20 روغن های سنگین تر خاصیت نفوذ پذیری کمتری دارن و احتمال ماسیدنشون هم بیشتره.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)