نقل قول نوشته اصلی توسط حسـن نمایش پست ها
شما تا حالا مثل اینکه موتور سنگین خرید و فروش نکردی
هویچ که نیست بگند 4 بعد 3.5 بدند که؟؟ مگه طرف پول لازم باشه و یه دلال به طورش بخوره اینطوری معامله کنه
موتور 10 میلیون به بالا را سر معامله میشه 500 تومنش را کم کرد
سی بی 400 خودم را من 4200 خریدم و 4200 هم بعد 4 ماه فروختم البه یه باطری اصلی 50 تومنی براش خریدم
یه سی بی 400 خیلی تمیز سورمه ای متالیک هست ،دیدیش تا حالا؟