نقل قول نوشته اصلی توسط ali.motahari نمایش پست ها
منم یه چیزایی شنیدم ولی فکر کنم 81 به پایین بود
شرمنده اطلاعات دقیقی از این موتور ندارم
شما که خودت داشتی این موتورو چرا فروختیش که حالا بری موتور مزایده ای خاموش بخری؟
من نداشتم رفقا داشتن من سوار شدم بعدش اینم مزایده نیست از گمرک با سند و پلاک هستش .موتورشم موتور روشنه سالم و سلامت ولی موتور سال پایین باس خیلی حواست به شاتون با سوپاپ باشه چون معلوم نمیکنه .
یکی دیگه از گزینه ها پولسار بود دیدم اونم حدود 1.700 میده