نقل قول نوشته اصلی توسط علی یزدانی نمایش پست ها
داداش ما همچنان منتظر عکس هستیم
عكسا كه هست!!! رفيق تو عكس آنچنان چيزي معلوم نميشه مگه اينكه از فاصله 10 سانتي متري عكس انداخته باشي!!!بري از نزديك ببيني نتيجه بهتري ميگيري!!