دوباره سلام
تصويب شد دايليم
فقط ميمونه قيمتش
قيمت نوش تو گمرك چنده؟
اگه بخوام شركتي تحويل بگيرم چقدر تموم ميشه؟چقدر طول ميكشه تحويل بدن؟سايت كوير چند سري سر زدم ظاهرا سايتشون مشكل پيدا كرده
شاخترين رنگش چيه؟