نقل قول نوشته اصلی توسط omid kawasaki نمایش پست ها
سعیید گیر دادیا !! چرا نمیارزه ؟ پس فردا یکی خواست بره مسابقه بده ازش کارت مهارت خواستن چی ؟؟ من که خودمم گفتم 3 تومن زیاده ولی خب کاریش نمیشه کرد مگه اینکه کسی شرکت نکنه به ناچار قیمتو کم کنن
بدرد ما ها که نمیخوره ولی اگر کسی مثلا بخواد تو مسابقات کلاس 600 یا 1000 شرکت کنه خوبه