داداش این موتور کارکردش بالاست و هر چقدر هم خرجش کنی موتور بشو نیست کلا هیو بدرد استفاده روزمره نمیخوره.هزینه تعمیراتش با ماکسیما برابره پس بدرد سرکار رفتن نمیخوره برای استفاده روزانه میتونی به خانواده پالس فکر کنی مخصوصا 200 ان اس