نقل قول نوشته اصلی توسط omid kawasaki نمایش پست ها
هزینه ثبت نامش چقدره ؟ یا کلا رایگانه ؟! 220 ام میزاشتن بیاد دیگه
هزینه ثبت نام رایگان هست