نقل قول نوشته اصلی توسط hamid نمایش پست ها
دم شما گرم این طرفاا ؟! معلومه اهل آفروودی هستین !
آره داداش ما آفی هستیم البته در حالت طبیعت گردی و اهل پرش و تک چرخ اینها نیستیماااااااااااااااا و جرگلان هم رفتیم خیلی با صفا بودشششششششششش:زذ: