نقل قول نوشته اصلی توسط saeed نمایش پست ها
خب پس برای مگلی سوارشدن مشکلی نداری
فقط یه مدت باید به استیلش عادت کنی
شاهین ۱۲۵ رو فراموش نکن همیشه کارراه اندازه

Sent from my LT18i using Tapatalk 4 Beta
چیه نکنه خودتم شاهین 125 داشتی؟
چرا باید به استیلش عادت کنم؟