در مورد نظر سنجی هم باید بگم که خداییش بیشتر راننده ها تو شهر ما اصلا از اینه ی ماشین استفاده نمیکنن و تغییر مصیر یهویی کار همیشگیشونه

حالا بماند جوونایه کله خر همسن خودم که باباییشون واسشون ماشین گرفته چه خطر بزرگی محسوب میشن