اصلا ممنوع بودن موتورسیکلت های سنگین هیچ امنیتی رو تضمین نمیکنه..خلاف کردن بستگی به زات انسان داره.اگر اینجوری باشه یک انسان خلافکار با هروسیله ای مبتونه کار خودشو انجام بده.اگر اینجوری فکر میکنید که باید ممنوع باشه.پس باید گوشی های هوشمند.اینترنت .کامپیوتر. یاهر وسیله پیشرفته ای رو ممنوع کرد .چون راحتر میشه با اون ها خلاف کرد.بیاید ذهنیتمون رو نسبت به اون هایی که موتور سنگین سوار میشن عوض کنیم.من وتو تشکیل یه جامعه سالم رو میدیم