نقل قول نوشته اصلی توسط Ducati نمایش پست ها
مگه cdi افتخارم داره ؟؟؟
یاد معتادا و خلافکارا میفتم البته ببخشید
معلمای ما خیلیاشون سی دی آی سوار میشدن
ولی بازم میگفتم اینا چقدر شبی خلافکاران
خلاف کارم شدیم پس همه ی سی جی سوارا خلاف کارن.....