اون دسته از عزیزانی که موقع تخته نرد چای میخورن.....
.
.
.
.
.
.
.
.
نخور آقاجان نخور...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دیشب رفیقمون جای قند تاس رو خورد تا صبح داشت جفت 6 میگوزید :|