یه نکته بگم نظرتون رو راجع بهش بگین .
اتفاقی که سر قیمت پالس 180 پره ای اومد ممکنه سر این موتور هم بیاد ؟ ( چون اینم دیگه تولید نمیشه و موتور خوبیه ) ممکنه سال بعد همین موقع ها قیمتش بشه 2500 ؟ (مثل پره ای )

---------- Post added at 10:35 PM ---------- Previous post was at 10:30 PM ----------

نقل قول نوشته اصلی توسط shafy نمایش پست ها
کم تر هم راه داره ؟
بله داره . ولی سر معامله