|
|
|
|
|
|

خسارت جانی و مالی موتور رو بیمه ماشین که مقصر شده میده.
خودم با ماشین با یه موتوری تصادف کردم و مقصر شدم بیمه ماشینم ایران بود . بعد تصادف افسر آمد کروکی کشید و آمبولانس هم موتور سوار را که آسیب جزیی داشت برد بیمارستان . هر دو وسیله رو بردن پارکینگ و فردا با هم رفتیم پاسگاه اظهارنامه و بازجویی و بعدش دادگاه و دادگاه اول منو فرستاد بیمه تا گواهی اصالت و پرداخت خسارت رو بیارم که بیمه تو جوابیه سقف خسارت جانی و مالی را نوشت و بعد تعیین خسارت جانی توسط پزشکی قانونی و خسارت موتور توسط کارشناس دادگاه رای داد و طرف خسارت مالی و جانی رو از بیمه گرفت.
طرف شما احتمالا سقف بیمه خسارت مالی باید کم باشه که دبه در میاره که در اینصورت هم مشکلی نداری و مثلا بیمه 500 تومن بده و کارشناس خسارت شما رو 2 میلیون بگه مابقی رو طرف از جیبش بایییییییییییییید بده اگه نداد و شما شکایت کنی طرف بازداشت میشه
راستی طرفی که من تصادف کردم نه موتورش بیمه بود و نه گواهینامه داشت که بابت نداشتن گواهینامه قاضی جریمه کردش و ترخیص موتور هم منوط به بیمه کردنش شد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)