|
|
|
|
|
|

فقط موتور 4 سیلندر اون صدا رو میده ، هیچ موتور تک سیلندر با دو سیلندری هم اون صدارو نمیده ، با این پولم شما فقط میتونی موتور بدون مدرک بخری که اگه ازت بگیرن هم موتور رفته هم دو برابر قیمت موتور جریمه میشی
تنها موتور سند دار یا برگه سبز میاد بیرون ، برگه اوراق هم چندان اعتباری نداره ، برگه اوراق از زمان صدورش فقط 48 ساعت اعتبار داره و بعد اون اگه بخوان گیر بدن میتونن مثل موتور سوییچ باهات برخورد کنن چون تو برگه اوراق نوشته شده که فقط 48 ساعت اعتبار داره ، در ضمن موتور سنگین سوار شدن همیشه و همه جا ممنوعه (حتی موتور برگه سبزو اگه بگیرن میفرستن پارکینگ برگشو استعلام میکنن اگه معتبر بود جریمت میکنن میگن برو موتورو بیمه کن و بعدش بیا ببر ) ، مگر موتورهای داری پلاک هیئت ، البته علیرضا راست میگه من تو بلوار وکیل آباد مشهد جمعه ها موتور سنگین زیاد دیدم ، مشهد چون پیست داره با موتورا کاری ندارن چون میدونن دنبال هم کنن نمیتونن طرفو بگیرن وگرنه اگه واقعا بخوان گیر بدن میان تو همون پیست موتورارو جمع میکنن علیرضا جان
نیکی همه چیز را مغلوب میکند و خودش مغلوب نمیشود
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)