به امید خدا اگه مشکلی پیش نیاد فردا میرم برای خرید...
از همه عزیزانی که با کمال لطف و بزرگواری تجربیاتشون رو به اشتراک گذاشتن و راهنمایی کردن، صمیمانه تشکر میکنم و براشون آرزوی سلامتی، دلخوشی و سربلندی دارم.
ارادتمند همه دوستان - مجید