|
|
|
|
|
|

بله خوش گذشت اون حادثه هم پیش می یاد که بخیر گذشت اقا احسان هم سرعتی هم نداشت سر پیچ نتونست موتور را جمع کنه برگشتن هم یه ماشین شاسی بلند هیوندایی سر پیچ چپ کرده بود ماشینش درب و داغون شد اتفاق پیش می یاد حالا هر چی می خواد باشه بازم نزدیک اصفهان یه تصادف بد شده بود دیگه حوصله نداشتیم ول کردیم رفتیم اگر با سرعت مناسب حرکت کنید هیچ اتفاق خاصی نمی افته درضمن احسان جان همش عکس موتور گذاشتی یعنی مارفتیم طبیعت گردیمنم موتورم گذاشتم تو تک جک تو خاک فروکش کرد افتاد ایینه چپش شکست قصه ایینه را نخوردم چون بدون ایینه خیلی رانندگی کردن سخته دوستان کمک کردن راه را من باز می کردن تا من بتونم سبقت بگیرم مثله اسکورت رئیس جمهور بخصوص اقا احسان و محسن
حالا ببینم خودم عکسی دارم بذارم .
ویرایش توسط flower : 17-03-1393 در ساعت 08:52 قبل از ظهر
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
انجمن موتورسيکلت ايران(پرشین موتور) جهت بالابردن سطح فرهنگ و اطلاعات در زمينه موتورسواري راه اندازي شده است
شماره سامانه پيامکي انجمن : 50002666994466
برای ثبت شماره خود در سامانه پیامکی نام و نوع موتور خود را به شماره فوق پیامک کنید.
لطفا در هنگام کپی برداری مطالب و عکس ها منبع و لینک سایت ذکر شود.
تبدیل فینگلیش به فارسی (بهنویس)
قدرت گرفته از ویبولتین - طراحی قالب توسط وی بی ایران
علاقه مندي ها (Bookmarks)