نقل قول نوشته اصلی توسط yamaha yzf r6 نمایش پست ها
قد175 //وزن 70منتها چون سایز لباس xxl هست برام یه مقدار بزرگه. قیمت 200
من قدم 185 هست و وزنم 90 . به نظرت اوون قدر که میگی برات بزرگ هست به من میخوره ؟

اگر میتونی بفرستی من اگر سایزم بود بگیرم ازت خبرم بده . چون نمیخوام چیزی بگیرم که سایزم نباشه