ممنون از نظر همه دوستان......ببینم انشاالله این وام که میدن برم گمرک ببینم این عروس خاور میانه (که البته هیچ ربطی نداره ) چطوریه اگه شد یکی بخرم....
باز هم جای داره از نظر همه عزیزان تشکر ویژه داشته باشم....