رسم خرید و فروش موتور بین خریدار (مصرف کننده) و فروشنده خانه دار
چه جوریه؟
نصف پول رو میدی سند دستی می نویسی موتور رو می برب تا روز سند و پلاک و پرداخت بقیه وجه

یا مثل ماشین قبض پارکینگ و نصف کردن اووون؟